نوراله اسعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در طول اجرای طرح تسهیل ترددهای دریایی که از 24 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 16 فرورین ماه جاری ادامه داشت 538 هزار و 918 نفر در آب های استان بوشهر جابه جا شدند که از این شمار 489 هزار و 64 نفر گردشگر و مابقی آن مسافر بودند.
وی بیان کرد: این میزان جابه جایی دریایی در حالی رقم خورد که کل ترددهای دریایی استان بوشهر در تعطیلات نوروزی سال گذشته 429 و 772 نفر بود.
اسعدی اضافه کرد: بیشترین گشت دریایی در بنادر بوشهر و گناوه و ترددهای مسافری نیز در محور های بوشهر- خارگ و گناوه – خارگ انجام شد.
وی یادآور شد: همچنین در نوروز امسال 274 خودرو در آب های استان بوشهر جابه جا شد.
اسعدی ادامه داد: در قالب طرح تسهیل ترددهای دریایی استان بوشهر میزان ورود و خروج شناورهای تفریحی در آب های استان بوشهر 35 هزار و 140 مورد گزارش شده است.
وی افزود: در قالب طرح تسهیل ترددهای دریایی نوروز شناورهایی نیز با عنوان همیار ناجی برای افزایش ایمنی تورهای گردشگری دریایی در آب های بوشهر و گناوه فعالیت داشتند.
اسعدی با اشاره به توزیع 800 جلیقه نجات در اسکله های تفریحی و مجاز استان بوشهر گفت: دریا محور اصلی توسعه در استان های ساحلی است که در این ارتباط برنامه های مناسبی برای افزایش میزان استفاده مردم از دریا پیش بینی شده است.
وی گفت: پنج فروند شناور ناجی در بنادر عسلویه، دیر، عامری، بوشهر و جزیره خارگ فعالیت دارند که بزودی ششمین شناور نیز در بندر دیلم فعالیت خود را آغاز می کند.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.