به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در دیدار با فرماندهان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: به واقع سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ، یکی از ارکان اقتدار نظام است و در سطح ملی و فراملی در عرصه های مختلف تجلی ، طلوع و مایه اقتدار و افتخار آفرینی برای نظام می شود.
وی یادآورد: در طی این چهل سال فراز و نشیب های مختلفی در همه عرصه ها مشاهده شد و جهان استکبار نیز با تمام توان، دانش، تجربه و امکانات علیه نظام فعال شد اما این انقلاب ماندگار شد.
صفایی بوشهری ادامه داد:بزرگترین پیروزی انقلاب این است که جهان استکبار چهل سال تلاش کرد این انقلاب نباشد اما ماندگار شد.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران چهل سال بر آرمان ها، ارزش ها و شعارهای خود پافشاری کرد و هنوز نیز این آرمان ها و شعارها وجود دارد بلکه عمیق‌تر شده و آرمان های جدیدی نیز اضافه شده است.
صفایی بوشهری افزود: این پافشاری و پایداری بر آرمان ها و ارزش ها موجب می شود که یک نظام در چهل سالگی به قوام شخصیتی خود برسد.
وی گفت: یکی از نکات مهمی که مقام معظم رهبری بسیار بر آن تاکید دارد حوزه امنیت و اقتدار دفاعی نظام است که با یاری خداوند در عرصه های مختلف نظامی به درجه ای رسیدیم که نظام جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای نیروهای مسلح جهان دارای موقعیت بسیار فوق العاده ای شده است.
صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به حوزه اقتصاد اظهارداشت: اقتصاد تنها مدیریت معاش نیست بلکه حوزه حیات انسان و یک شبکه بسیار قوی و مرتبط با همه امور است.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین نکاتی که در حوزه منظومه اقتصاد وجود دارد حمایت از کالاهای داخلی است که مقام معظم رهبری امسال را به این نام نامگذاری کردند.
صفایی بوشهری تاکید کرد: حمایت از کالاهای داخلی نه تنها به معنی مصرف کردن بلکه به معنای حمایت از این منظومه است.
امام جمعه بوشهر گفت: در رابطه با حمایت از کالای ایرانی نیازمند یک جهاد از طرف مسئولان و مردم هستیم.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.