نادر شفیع خدایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی امروز و فردا آسمان استان ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد، گاهی گردوخاک و در برخی نقاط رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی می شود که احتمال ریزش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.
وی بیان کرد: همچنین در این زمان با توجه به وزش تندباد لحظه ای، انتظار می رود ارتفاع موج دریا به طور موقت افزایش یابد.
شفیع خدایی اظهار کرد: براساس پیش بینی در 24 ساعت گذشته با ورود امواج ناپایدار به جو استان و افزایش ناپایداری های جوی، در برخی نقاط استان بارش خفیف و پراکنده باران همراه با وزش تندباد لحظه ای گزارش شد.
وی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری گاهی تمام ابری و در برخی ساعت ها همراه با وزش باد و احتمال گردوخاک و در برخی نقاط استان همراه با بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی شده است.
شفیع خدایی افزود: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا شمال شرقی و گاهی جنوب شرقی با سرعت 10 تا 36 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که بصورت لحظه ای به بیش از 44 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 60 تا 120 سانتیمتر پیش بینی شده که در سواحل جنوبی گاهی تا 150 سانتی متر افزایش می یابد.
وی یادآور شد: فردا زمان مد اول دریا 01:35 بامداد، جزر اول 05:46 بامداد، مد دوم 12:52 و جزر دوم 21:28 خواهد بود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.