به گزارش ایرنا، عباس قلی پور روز پنجشنبه در نشست با مسئولان کمیته های ستادخدمات سفر شهرستان گناوه افزود: پارسال نمره کیفیت خدمات دهی 71 درصد و رضایتمندی مهمانان 92.3 دهم درصد و تمایل گردشگران برای سفر مجدد 92 درصد در استان بوشهر بود که این مهم باعث شده تا هرسال بر شمار مهمانان به این استان افزوده شود.
وی یادآورشد: افزایش گردشگران و مسافران نوروزی تنها مختص به بندر گناوه نیست بلکه تمام شهرهای ساحلی استان بوشهر بیش از ظرفیت پذیرش داشته اند.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری بوشهر گفت: براساس تحقیق علمی و نظرسنجی از مهمانان نوروزی به دلیل بهره مندی از دریا و ساحل، مهمان نوازی، آب وهوای مناسب، خرید ارزان از مراکز و بازار تجاری و تجدید دیدار با اقوام، آشنایان و دوستان از جمله دلایل انتخاب استان بوشهر برای گذران تعطیلات نوروزی مطرح شده است.
وی تصریح کرد: براساس آخرین ارزیابی و گزارش های دریافتی بازرسان از شهرستان گناوه میزان خدمات دهی و رضایتمندی مهمانان نوروزی در سطح خوب بوده که این مهم بدلیل برنامه ریزی، نظارت، اجرا، پیگیری و اشرافیت ستاد خدمات سفر این شهرستان بدست آمده است.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری بوشهر بر ضرورت تقویت زیرساخت های گردشگری دراین استان تاکید کرد.
وی یادآورشد: افزایش سرویس های بهداشتی حمام، آبخوری ها و کمپ های پذیرش مهمانان نوروزی از نیازهای اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
قلی پور ادامه داد: اشتغال در ایام نوروز در استان بوشهر افزایش می یابد طوری که به غیر از مردم منطقه بسیاری از مسافران نوروزی از دیگر استان های همجوار نیز برای کسب وکار به این استان عزیمت می کنند.
فرماندارگناوه نیز گفت: ستادخدمات سفر این شهرستان با تعامل ، همدلی و با استفاده از تمام توان و ظرفیت های موجود در حال خدمت رسانی به هموطنان است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: به منظور خدمات رسانی مناسب به مهمانان نوروزی، ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه از اردیبهشت سال گذشته با تشکیل 12 کمیته فعال بوده است.
وی تصریح کرد: تعداد مسافران وگردشگران نوروزی دراین شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 10 درصد افزایش نشان می دهد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد که به دلیل دارابودن مجتمع های تجاری با کالاهای ارزان قیمت، ساحل، آب و هوای مطلوب و طبیعت بکر در تعطیلات نوروز بیشترین سهم را در جذب گردشگر به این استان دارد.
6045/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.