سکینه الماسی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با احداث فاز دوم بیمارستان 32 تختخوابی تامین اجتماعی عسلویه ظرفیت آن به 64 تخت ارتقا می یابد.
وی بدون اشاره به میزان اعتبار اختصاصی به توسعه بیمارستان عسلویه اضافه کرد: اعتبار توسعه این بیمارستان برای سال جاری در نظر گرفته شده است.
نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: این بیمارستان در دولت تدبیر و امید راه اندازی شد و از خواسته های اصلی مردم بویژه کارگران و افراد زیر پوشش تامین اجتماعی بود.
الماسی ادامه داد: هم اکنون این بیمارستان فاقد سی تی اسکن، ام آر آی است که با پیگیری زیاد سی تی اسکن آن تا 2 ماه آینده راه اندازی خواهد شد و تجهیز این بیمارستان به دستگاه ام آر آی نیز مصوب شده است.
وی اظهارداشت: همچنین به دلیل اهمیت شهر نخل تقی در حوزه کار و صنعت، کارگزاری تامین اجتماعی شهر نخل تقی به شعبه ارتقا خواهد یافت.
سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر روز سه شنبه علی ربیعی وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بوشهر وی را همراهی کرد و در آیین های آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 9 مرکز درمانی تامین اجتماعی، مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری و مرکز تحقیقات و حفاظت ایمنی و بهداشت کار در استان بوشهر شرکت کرد.
عسلویه در فاصله 285 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.