به گزارش ایرنا، علی ابراهیمی روز سه شنبه دربازدید از اسکله و ساحل دیر افزود: در این ارتباط هفت قایق تفریحی در کنار ساحل همراه با لباس نجات غریق مسافران به تفریح دریایی می برند.
وی اضافه کرد: با توجه به هوای معتدل بهاری و مناسب بودن آب دریا مسافران نوروزی علاقه زیادی به شنا در دریا پیدا کرده اند که برای آرامش مسافران نوروزی سرویس های بهداشتی، حمام، نمازخانه در ساحل این بندر راه اندازی شده است.
شهردار بندر دیر گفت: جشن بزرگ فرهنگ و هنر بندردیر در ساحل به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورا و شهرداری برپا شده که با استقبال بسیار خوب مسافران نوروزی رو برو شد.
وی ادامه داد: حضور اعضای شورا به همراه شهردار در میان مسافران نوروزی و گفت و گو با آنان رضایت مندی مسافران را به همراه داشته است.
ابراهیمی اظهارداشت: طرح ساماندهی و پاکسازی ساحل این بندر با اجرای سنگ فرش، نصب صندلی و آلاچیق در پارک و کنار ساحل انجام شد و اگر مسافران نوروزی امکاناتی نیاز داشته باشند در اسرع وقت برطرف خواهیم کرد.
وی گفت: ساماندهی ساحل و ترمیم کوچه ها و معابر شهر با اجرای طرح سنگ فرش از اولویت های شهرداری این بندر ساحلی است.
دیر(dayyer) یکی از بنادر زیبا و بکر با ساحل ماسه ای در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
اداره کل بنادر و دریا نوردی استان بوشهر بتازگی اعلام کرد: 600 جلیقه نجات کودک و بزرگسال در بنادر این استان برای استفاده گردشگران نوروزی توزیع و اسکله های سیار گردشگری در برخی بنادر این مستقر شده است.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.