به گزارش ایرنا روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از سردار علی رزمجو اعلام کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس سراسر افتخار است و بهترین ارمغان هشت سال جنگ تحمیلی این بود که به دنیا ثابت کرد انقلاب اسلامی در مقابل تمام زر و زور‌ها شکست ناپذیر است.
وی یادآورشد:20 هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان در قالب کاروان­ های راهیان نور زمینی به مناطق عملیاتی جنوب در دوران دفاع مقدس اعزام می­ شوند .
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهارداشت:اردوی راهیان نور زمینی از ابتدای اسفند پارسال آغاز شد و تاکنون 12 هزار و 272 نفر به این اردوها اعزام شده ­اند .
وی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور دریایی نیز با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال برگزاری است که تاکنون 11 استان برای شرکت در این اردوها درخواست خود را ارائه کرده ­اند .
سردار رزمجو با بیان اینکه آیین سال تحول امسال شماری از بسیجیان استان بوشهر درکنار یادمان شهدای گمنام شرق کارون برگزار شد گفت:فرا رسیدن بهار و تغییر در طبیعت، روایت سبز اعجاز زمین را برای ما به ارمغان می‌آورد که این ارمغان، انسان را به تفکر در طبیعت وا می‌دارد.
وی تصریح کرد: تغییر و تحول در طبیعت، انسان مومن را به تفکری وا می‌دارد که این تفکر درس خداشناسی و زندگی واقعی را به انسان می‌آموزد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.