سید محسن موسوی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: قسمت اول این مستند تلویزیونی امروز یکم فروردین ماه ساعت 10 صبح از شکه یک پخش شد و چهار قسمت دیگر نیز از سیزدهم فروردین ماه روی آنتن می رود.
وی افزود: مجموعه تلویزیونی «5 نفر» به کارگردانی سید رضا صافی و همکاری معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در 24 اسفند سال 95 مصادف با بزرگداشت روز شهدا با حضور رئیس سیمای شاهد مرکز، مسئولان استانی، عوامل تولید فیلم و جمعی از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر رونمایی شد.
موسوی ادامه داد: این مجموعه تلویزیونی یکی از افتخارات حوزه ایثار و شهادت است که از بین 300 اثر رسیده ارسالی معاونت‌های فرهنگی بنیاد سراسر کشور به مرکز موفق به کسب رتبه اول شد.
وی تصریح کرد: فیلم یاد شده، 5 روایت مستند از یک قتلگاه است که مربوط به شهادت 3 شهید والامقام استان بوشهر شهید «باقر میگلی نژاد»، شهید «عبدالرضا محمدی باغملایی» و شهید «خدا خواست شکریان» و جانبازی، جانباز عزیز «سیروس غریبی» و اسارت، آزاده سرافراز «محمد باقر رنجبر» است که در یک محل در جبهه‌های جنگ در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.