به گزارش ایرنا، محمد حسینی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم افزود: 23طرح اشتغال‌زایی در قالب تسهیلات با بهره 6 درصد روستایی در شهرستان جم به تصویب رسیده که با اجرا این طرح ها برای 145 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.
وی یادآورشد: 90 فقره تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ 6.5 میلیارد ریال با بهره 4 درصد در شهرستان پرداخت شده و 2.5 میلیارد ریال دیگر نیز در دست پرداخت است.
حسینی در ادامه با اشاره به اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به پروژه مجتمع فرهنگی هنری ریز گفت: با اختصاص این میزان اعتبار امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه مهم فرهنگی در بخش ریز باشیم.
وی یادآورشد: درسال 96، 107پروژه عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر یکهزار و 320 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
حسینی ادامه داد: از شمار پروژه های یاد شده 61 پروژه با 570 میلیارد ریال افتتاح و 46 پروژه نیز با 750 میلیارد اعتبار عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان جم با بیان اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان هنوز نتوانسته‌اند موافقتنامه‌های پروژه‌ها را مبادله کنند تاکید کرد: طبق تاکید استاندار، اعتبار پروژه‌های دستگاه‌های کم کار به شهرستان‌های دیگر اختصاص می‌یابد و چنانچه دستگاهی سبب ساز چنین خسارتی شود بدون شک غیر قابل اغماض خواهد بود.
وی گفت: مدیران باید برنامه محوری را سرلوحه کار خود قرار دهند و تا پایان فروردین 97 برنامه ریزی بلند مدت و میان مدت خود را ارئه کنند.
حسینی افزود: مدیر بی برنامه را به هیچ عنوان نخواهم پذیرفت و اعتباری نیز به دستگاه بی برنامه اختصاص نمی‌یابد.
وی همچنین با اشاره به قطع مداوم فیبر نوری شهرستان جم گفت: با این قطع شدن مردم ساعت‌ها با مشکلات جدی مواجه می شوند که امر نشان از ضعف مخابرات است.
سرپرست فرمانداری جم افزود: باتوجه به اینکه مصوبه های لازم برای جلوگیری از عدم تکرار مشکل ارتباطی جم ارسال شده اما بعد از مدت‌ها و تکرار چند مرتبه قطعی، اقدام جدی انجام نمی شود.
7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.