به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر افزود:
دمات‌رسانی به مردم امری بسیار مهم و ارزشمند است و همه مسئولان وظیفه دارند در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
وی یادآورشد: کیفیت‌بخشی به خدمات باید مورد توجه و تاکید همه مسئولان و متولیان امر قرار گیرد و به ویژه در زمینه تنظیم بازار شب عید باید همه مسئولان اهتمام ورزند.
استاندار بوشهر گفت: نظارت دقیق بر بازار شب عید باید به شکل شبانه‌روزی انجام گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند و بتوانند اقلام مورد نیاز خود را با سهولت و با کمترین قیمت تهیه کنند.
گراوند تصریح کرد: بر اساس گزارش مسئولان ذیربط، هم‌اکنون وضعیت بازار متعادل و قابل قبول است و امیدواریم تا پایان تعطیلات نیز همین روند حفظ شود تا رضایت خاطر مردم شریف استان و مهمانان و مسافران نوروزی فراهم شود.
وی گفت: کنترل بازار باید با گشت‌های مشترک توسط دستگاه‌های ذیربط تداوم یابد تا تخلفات در بازار به پایین‌ترین میزان برسد.
استاندار بوشهرافزود: دستگاه‌های متولی در استان بوشهر، پیش‌بینی لازم را انجام داده‌اند و بحمدالله مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم به ویژه مرغ و تخم مرغ و گوشت و میوه و آجیل و سایر اقلام پرمصرف نخواهیم داشت.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز گفت: با تاکید استاندار برای تنظیم بازار و تامین اقلام ضروری مردم، از ابتدای اسفند تاکنون جلسات مختلفی برگزار شده و برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته و بحمدالله مشکلی نداریم.
سید حسین حسینی محمدی افزود: بیش از 400 تن میوه شامل سیب و پرتقال با تخفیف 14درصدی نسبت به بازار تامین شده که سیب با قیمت هر کیلو 20 هزار ریال و پرتقال با قیمت هر کیلو 24 هزار ریال از طریق بیش از 90 مرکز ثابت و سیار در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی از توزیع 1000 تن مرغ منجمد و گرم در استان خبر داد و یادآورشد:مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 62هزار ریال و مرغ گرم با قیمت هر کیلو 76هزار ریال توزیع می‌شود.
رییس مجمع امور صنفی استان بوشهر نیز گفت: هم اینک شرایط بازار و قیمت‌ها در این استان وضعیت نرمال است و از توازن مقبولی برخوردار هستیم .
مصطفی گراشی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مواد غذایی و اقلام ضروری در استان بوشهر افزود: 350 غرفه از دهم اسفند تا 24 اسفند راه‌اندازی شد که بیش از 500 هزار نفر از این نمایشگاه‌ها بازدید و خرید کردند که آمار قابل توجهی است.
گراشی یادآورشد: در اقلام پرمصرف شب عید دارای ثبات قیمت‌ هستیم که به ویژه در زمینه میوه، مرغ و آجیل این روند بسیار خوب است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.