به گزارش ایرنا، سید علی پاک نژاد روز جمعه در جمع روسای هیات های ورزشی این شهرستان افزود: احداث چمن های مصنوعی در شهر و روستا و اجرای چندین طرح ورزشی مهم بخشی از اقدام های دولت در این زمینه است.
وی اظهارکرد: خوابگاه ورزشی ورزشکاران این شهرستان در دست احداث است و مراحل پایانی خود را می گذارند که یک میلیارد ریال اعتبار به تجهیز آن اختصاص می یابد.
فرماندار گناوه گفت: مجموعه سالن ورزشی بانوان این شهرستان که نماینده حوزه انتخابیه برای تحقق آن تلاش و پیگیری و همکاری کردند بدلیل وجود مشکل زمین اجرایی نشد که دراین ارتباط پیگیری های لازم انجام و هرچه زودتر باید مشکل برطرف و عملیات اجرایی آن آغاز شود.
وی افزود: ورزشکاران زن این شهرستان نیاز به امکانات و فضاهای ورزشی مناسب و شایسته دارند و دراین ارتباط 40 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرستان برای مجموعه ورزشی بانوان درنظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران مدال آور و نگاه خاص به ورزش این شهرستان مدنظر است.
فرماندارگناوه توجه به امر ورزش را از راهکارهای اثربخش در برابر پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: همه باید دست بدست هم دهیم تا آسیب های اجتماعی را در جامعه برطرف کنیم.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی هم گفت: مسایل و مشکلات ورزش استان بوشهر یکی از دغدغه هاست که باید در حل آن با همکاری مسئولان مجدانه بکوشیم.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: کمک های مقطعی به قهرمانان ورزشکار و تیم های ورزشی در لیگ مشکلات مالی آنان را حل نخواهد کرد و باید چاره ای برای درآمدزایی پایدار برای آنها بیاندیشیم.
رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: درچندسال اخیر ورزشکاران این شهرستان با وجود مشکلات عدیده از جمله مالی در میدان های جهانی و کشوری به مقام های زیادی نایل شدند.
رحمان عمادی افزود: طرح های ورزشی اجراشده در این شهرستان زمان بر است که امیدواریم برای شتاب بخشی آنها اقدام شود.
وی گفت: استخر شهر گناوه که از خواسته های بحق مردم این منطقه است در هفته آینده افتتاح می شود.
دراین نشست نمایندگان ورزشکاران به بیان مشکلات هیات های خود پرداختند که کمبود منابع مالی، فضا و امکانات ورزشی از مهم ترین آنان بودند.
در پایان این نشست از روسای هیات های ورزشی گناوه تجلیل و ورزشکاران از تلاش و زحمات نماینده حوزه انتخابیه تقدیر و جوایزی به ایشان اهدا کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.