به گزارش ایرنا، نورالله اسعدی روز پنجشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر اظهار داشت:با توجه به تشکیل کمیته گردشگری دریایی استان بوشهر این نهاد یکی از کمیته‌‌های 11 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر است که زمینه گردشگری دریایی را در مناطق ساحلی این استان فراهم می‌کند.
وی، با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی افزود: یکی از اهداف مهم مقاصد گردشگران به مناطق ساحلی استان بوشهر استفاده از ظرفیت دریا است که دراین ارتباط ایجاد ایستگاه‌های شناور تفریحی در اسکله‌های این استان نیاز است.
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به ایجاد شناورهای تفریحی با استانداردهای لازم ایمنی و دریانوردی ادامه داد: برای افزایش ایمنی شناورهای تفریحی موجود در استان بوشهر، 600 جلیقه نجات تامین شده که برای ارتقا ایمنی گردشگران، به شناورهای تفریحی تحویل می‌شود.
اسعدی با تاکید بر توجه به ایجاد اسکله تفریحی در نقاط ساحلی گردشگرپذیر بیان کرد: در این ارتباط اسکله انگشتی که نقشی مهم در تامین زیرساخت‌‌های گردشگر دریایی دارد، در نظر گرفته شده است.
وی گفت: در این ارتباط اسکله انگشتی برای پهلوگیری شناورهای تفریحی و رفت و آمد گردشگران از ایمنی بالایی برخوردار است که نخستین اسکله از این نوع در ساحل جفره بندر بوشهر نصب می‌شود.
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: اسکله‌های انگشتی فایبر گلاس است و می‌تواند در تامین زیرساخت‌های گردشگر دریایی و ایمنی تردد مسافران موثر باشد.
اسعدی با اشاره به ایجاد همیار ناجی در بنادر پرتردد استان بوشهر اضافه کرد: برای افزایش ایمنی در گردشگری دریایی قایق‌های همیار ناجی در بندرهای بوشهر و گناوه تامین شده است.
6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.