به گزارش ایرنا، محمدرضا فراهانی روز چهارشنبه درنشست با مدیران و کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهرافزود:اگر بخواهیم کارمان در محیط دانشگاه اثربخشی لازم را داشته باشد باید برخوردها تعاملی، صمیمانه و نگاهمان به آنها از بالا به پائین نباشد.
وی یادآورشد:حوزه فرهنگی حساس است و با مسایل ، اجتماعی ،دانشجویی، اقتصادی، امنیتی و دیگر حوزه ها تفاوت زیادی دارد.
وی تصریح کرد: اهمیت مقوله فرهنگ به ‌ویژه در محیط‌ های دانشگاهی و در میان جوانان به اندازه ای است که رهبر معظم انقلاب موضوع فرهنگی را دراولویت برنامه‌های نظام و کشور قرار داده‌اند.
فراهانی با بیان اینکه حوزه فرهنگی بسیار تخصصی است، گفت: همه تلاش می‌ کنند سلیقه های خود را در این حوزه اعمال کنند و در مواردی دستگاه‌های فرهنگی واکنشی همراه با تاخیر نسبت به مقوله فرهنگ دارند و این موضوع کار ما را دچار مشکل می‌ کند.
فراهانی گفت:برای معیشت دانشجویان به دلیل محدودیت منابع زیرساخت‌های مناسبی نداریم و نمی‌ توانیم خدمتی در خور شان دانشجویان و گروه هدف‌ ارایه دهیم.
وی تصریح کرد: اگر انسان‌ های خوب و چند بعدی در فضای دانشگاهی کشور تحویل جامعه دهیم به طور یقین آنها می‌ توانند در آینده مدیران خوبی برای اداره کشور باشند.
فراهانی اضافه کرد: دانشجویان امروز فعالان حوزه سلامت درآینده هستند و رسالت مهمی نسبت به جامعه برعهده دارند از این رو باید با آنها تعامل خوبی داشته باشیم.
وی با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ از 13تا 20 اردیبهشت سال آینده در تهران افزود:دوره نهم این جشنواره با بیش از 44 هزار اثر درهنرهای تجسمی، فیلم، عکس، تئاتر، موسیقی و هنرهای ادبی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: همچنین برگزاری سومین المپیاد ورزش های همگانی با شرکت یکهزار و 200 نفر در بخش مردان و زنان برگزار می شود.
فراهانی افزود: همچنین درحوزه قرآنی نیز یک سری تالیف ها و متدهای جدید رونمایی می شود.
معاون امور فرهنگی وزارت بهداشت،درمان آموزش پزشکی گفت:باتوجه به نیازهای موجود در بخش خوابگاهی تمام نیازها احصا و در 10 منطقه آمایشی مناقصه برگزار می شود که بخش خصوصی در این بخش سرمایه گذاری و بهره برداری کند.
6047/6045**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.