سردار خلیل واعظی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 102فقره برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب های بانکی با 26 درصد بیشترین جرائم فضای سایبری را در استان بوشهر به خود اختصاص داده است.
وی تصریح کرد: همچنین 73 مورد کلاهبرداری رایانه ای معادل 18 درصد و 60فقره هتک حیثیت و نشراکاذیب معادل 15 درصد بعنوان دیگر تخلفات فضای سایبر در استان بوشهر شناسایی شده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهارداشت: توسعه فضای مجازی و توجه نکردن افراد به بحث های پیشگیری از جمله مشکلاتی است که مردم در این بخش با آن روبه رو هستند.
واعظی گفت: 9 تن و 880 کیلوگرم تریاک، 583 کیلوگرم حشیش، 13 کیلوگرم هروئین، یک کیلو و 600 گرم شیشه و سایر 29 کیلوگرم در استان بوشهر در سالجاری کشف شده است.
وی افزود: در همین راستا 588 طرح پاکسازی در استان اجرا شده است که 134 خودرو و 92 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.
واعظی یادآورشد: در این مدت تعداد پرونده‌ها سه درصد و تعداد دستگیرشده های مربوط به مواد مخدر نیز پنج درصد در استان بوشهر افزایش نشان می دهد.
وی با اشاره به کاهش پنج درصدی سرقت‌های مهم در استان بوشهر گفت: کیف قاپی 15 درصد، سرقت موتورسیکلت‌ 11 درصد، خودرو سه درصد و طلافروشی 75 درصد در استان کاهش نشان می دهد.
واعظی افزود: سرقت منزل در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش نشان می دهد.
فرمانده انتظامی استان بوشهربا اشاره به کاهش 12درصدی جرائم جنایی در این استان گفت: میزان وقوع قتل در امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد کاهش نشان می دهد.
واعظی در خصوص تصادف ها نیز افزود: تصادف های فوتی امسال در استان بوشهر نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش یافته است.
وی یادآورشد: بیشترین تلفات درون ‌شهری در سال جاری در ماههای خرداد، مرداد و شهریور و بیشترین تلفات مربوط به شهرستان کنگان است.
واعظی اضافه کرد: سهم موتورسکیت‌ها در تلفات درون‌ شهری 64 درصد و عابر پیاده نیز 16 درصد است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.