به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی بعد از ظهر دوشنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: کشف این میزان مواد آتش زا در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش نشان می دهد.
وی تصریح کرد: پلیس با اصل شادی و نشاط مردم مخالف نیست و اقدام های امنیتی و کنترلی انجام شده تنها در راستای تامین امنیت جانی مردم است.
واعظی گفت: در همین راستا پلیس با تمام توان خود با کسانی که برخلاف مقررات عمل می کنند و امنیت و آرامش مردم را تحت تاثیر کارهای خطرناک خود قرار می دهند برخورد می کند.
وی اضافه کرد: همچنین نگهداری و استفاده از مواد آتش زا جرم است و پی گرد قانونی دارد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر آگاهی بخشی به جامعه و اطلاع رسانی به جامعه هدف به خصوص جوانان و نوجوانان را از جمله اقدام های پلیس در آستانه چهارشنبه سوری عنوان کرد.
واعظی گفت: پلیس تلاش می کند با همکاری مردم محیطی امن ایجاد و میزان حوادث ناگوار چهارشنبه سوری را به کمترین حد ممکن برساند.
وی تاکید کرد: پلیس به دنبال برهم زدن شادی مردم نیست بلکه برهم زدن هرگونه تجمع تنها به دلیل پیشگیری از بروز هرگونه خطر و آسیب دیدگی افراد در این آیین سنتی است.
واعظی اضافه کرد: همچنین درتعطیلات نوروز نیز پلیس با برپایی 90 پایگاه در استان و استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری تلاش می کند سفری ایمن را برای میهمانان نوروزی فراهم کنند.
وی با اشاره به شعار 'آرامش بهاری با نظم و امنیت' و 'پرهیز از خطر و آرامش در سفر' بیان کرد: این پایگاهها از 27 اسفند ماه در استان برپا و از 24 اسفند نیز در جاده های استان فعال می شوند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر درخصوص وقوع برخی تصادف ها گفت: 32درصد تصادف ها در اثر تخلف و عدم توجه به جلو و 22 درصد نیز تخطی از سرعت غیر مجاز است که انتظار می رود رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و خانواده شان رقم بزنند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.