به گزارش ایرنا، حسین امیری روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران این شهرستان با دستورکار رسانه و توسعه افزود: رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی هدایت و مدیریت افکار عمومی را برعهده دارد وباید از این ظرفیت برای توسعه،برطرف کردن کمبود ها و مشکلات جامعه استفاده کرد.
وی اظهارکرد: خبرنگاران به واسطه اشراف کاملی که به منطقه خود دارند می توانند با تجزیه چالش ها و فرصت های پیشرو، مسئولان را همیاری و در توسعه و پویایی عرصه های مختلف دراین شهرستان گام بردارند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: این فرمانداری با هدف
توسعه شهرستان از ظرفیت نیروی انسانی فرهیخته و توانمند خود استفاده می کند.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران باتوجه به سواد رسانه ای که دارند افزون بر تهیه خبر به گزارش های تحلیلی و یادداشت در زمینه های مختلف نیز بپردازند.
امیری با تاکید بر برگزاری این گونه نشستها گفت: برپایی جشن رسانه در این شهرستان بامحوریت توسعه ضروری است و همکاری لازم در این خصوص صورت می گیرد.
ایجاد زیرساخت های گردشگری، استفاده از ظرفیت های مردمی، اشتغال زایی پایدار، توسعه متوازن در جنوب و شمال استان، حمایت از سرمایه گذاران، سرعت بخشی در طرح های معطل مانده، ارتباط بیشتر مسئولان با خبرنگاران و فعال شدن روابط عمومی های دستگاههای اجرایی از جمله موضوع های مطرح شده از سوی خبرنگاران در این نشست بود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6047/6164**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.