به گزارش، اکبر توسلی روز یکشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: بوشهر برای توسعه و پیشرفت نیازمند جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.
وی بیان کرد: رویکرد شورای پنجم شهر بوشهر مبتنی بر حمایت جدی از سرمایه‌گذاران است که در این راستا باید در تمامی حوزه‌ها، بسته‌های سرمایه‌گذاری کوچک و بزرگ تعریف و از همه روش‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران استفاده کرد.
توسلی ادامه داد: ساخت هتل، پروژه‌های مسکونی، تجاری و گردشگری، وپروژه‌های مربوط به حوزه های خدماتی مانند بازیافت و پارکینگ طبقاتی از جمله حوزه های موجود برای ورود سرمایه گذاران است.
وی با اشاره به آغاز فاز مطالعاتی نوار ساحلی بوشهر اظهارداشت: فرصت‌های بسیاری در شهر بوشهر به ویژه نوار ساحلی وجود دارد که باید به شکل صحیح آنها را مدیریت کرد در غیر این صورت این فرصت‌ها به تهدید بدل می شود.
توسلی اضافه کرد: پروژه‌هایی مثل فانوس دریایی، چرخ و فلک به دلیل نداشتن مطالعات طرح به پرمعضل‌ترین پروژه‌های عمرانی بوشهر تبدیل شده که در صورت استفاده از مشاوران مجرب و جانمایی امروز با مشکلی در این زمینه مواجه نبودیم.
وی با تاکید بر ضرورت نوآوری در زمینه‌های جذب مسافر و گردشگر گفت: حفظ منافع شهر، شهرداری و سرمایه‌گذار از اهمیت بالایی برخوردار است و منافع مشروع سرمایه گذاران نیز باید در پروژه‌ها دیده شود تا مشوق سرمایه‌گذاری در شهر باشیم.
توسلی یادآور شد: سرمایه‌گذاری در شهر بوشهر تنها در بحث مالی خلاصه نمی‌شود و شهروندان با ارائه ایده و کمک فکری به تلاش برای داشتن شهری پویاتر به شورا و شهرداری کمک کنند.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.