نادر شفیع خدایی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده احتمال رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: همچنین طی این مدت وزش باد و تلاطم دریا در سواحل مرکزی و جنوبی استان بطور نسبی افزایش می یابد.
شفیع خدایی اضافه کرد: با افزایش ناپایداری های جوی، روز گذشته سرعت وزش باد جنوبی در برخی نقاط تا 50 کیلومتر در ساعت افزایش یافت.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری گاهی تمام ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد، گرد و خاک، گاهی کاهش دید و در برخی نقاط احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد در شمال و مرکز استان بطور غالب شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت 12 تا 36 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
شفیع خدایی یادآورشد: در مناطق جنوبی استان جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 12 تا 36 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در برخی از ساعت ها تا 46 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
وی افزود: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 60 تا 120 سانتیمتر پیش بینی شده که در سواحل جنوبی و مرکزی استان گاهی تا 150 سانتیمتر نیز می رسد.
شفیع خدایی یادآور شد: فردا زمان جزر اول دریا 00:27 بامداد، مد اول ساعت 8:28 ، جزر دوم ساعت 10:10و مد دوم ساعت 16:49خواهد بود.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.