مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از برگزاری کارگاه کارآفرینی کسب و کار در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی ظهر شنبه در حاشیه این کارگاه اظهار داشت: بر اساس تفاهمنامه سه جانبه بین وزارت کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعیت هلال احمر کارگاه آموزشی کارآفرینی با شعار «جوانان هلال احمر، سازندگان فردای بهتر» برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف گسترش‌فرهنگ کار آفرینی، ترویج مهارت‌های کار آفرینانه، کمک به حل معضل اشتغال و توسعه کسب و کارهای نو پا و نوآورانه برای اعضای سازمان برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: موضوع کار آفرینی در چند دهه اخیر موج جدیدی از سیاست‌های کار آفرینانه را به منظور اشتغال جوانان و مهارت‌های نهفته آنان فراهم کرده است.

وی افزود: به همین دلیل از اعضای جوان کانون‌های دانشجویی و آزاد جوانان دعوت شده بود که در این کارگاه آموزشی با تمرکز شرکت کنند و با توجه به اصول و اهداف، طرح پیشنهادی خود را مطرح کنند.

درویشی ادامه داد: در این برنامه که با هدف افزایش تعامل گروهی، مشارکت بیشتر در یک مسیر برای اعضای جوانان طرحی شده، بیش از ۵۰ نفر دارای تخصص‌های گرافیک، مباحث مدیریتی، خلاق و نو آور و صاحب نظر حضور داشتند که پس از یررسی‌های کمیته به سه طرح پیشنهادی برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.