به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر در این آیین گفت: کلینیک گیاه پزشکی، نمایشگاه دائمی گل و گیاه و فاز2 پارک لیل طرح های افتتاحی فضای سبز شهر بوشهر است.
رضا آماره افزود: در این کلینیک گیاه پزشکی (واقع در پارک آزادگان) که با اعتبار 500 میلیون ریال و حضور 2 کارشناس متخصص دایر شده شهروندان می توانند تمامی خدمات در زمینه نحوه پرورش گل و گیاه و مبارزه با آفت های آن را دریافت کنند.
وی اضافه کرد: نمایشگاه دائمی گل و گیاه در نهالستان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر(خیابان فتح المبین) مستقر است که در قالب آن شهروندان می توانند گل و گیاه موردنیاز خود را با قیمت مناسب دریافت کنند.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر گفت: این نمایشگاه با 800 میلیون ریال اعتبار راه اندازی شده و اکنون در مجموع نزدیک به 40 گونه گل و گیاه آپارتمانی و 90 گونه هوای آزاد در این نمایشگاه عرضه می شود.
آماره یادآور شد: فاز 2 پارک لیل شهر بوشهر (شهرک نیایش) به مساحت چهار هزار و 800 مترمربع است که گونه های گیاهی و درختی کاشته شده در آن از نهالستان سازمان فضای سبز شهرداری تامین شده است.
وی ادامه داد: همچنین اجرای عملیات کاشت 2 هزار درخت نارنج در مناطق 1 و 2 شهر بوشهر با اعتبار 900 میلیون ریال آغاز شد.
آماره یادآورشد: فاز 1 این طرح در کوچه دبیرستان شهید شریعتی اجرا شد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر گفت: هم اکنون بدون احتساب فضای سبز پایگاه های نظامی شهر بوشهر سرانه فضای سبز در این شهر 4.32 مترمربع است که انتظار است با اجرا طرح های در دست اجرا یک متر به این سرانه افزوده شود.
آماره اضافه کرد: سرانه استاندارد فضای سبز شهری 12 مترمربع است که باید با حمایت لازم بتوانیم خود را به این شاخص برسانیم.
18 اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به عنوان روز بوشهر معرفی شده و هر ساله در هفته منتهی به این روز 12 تا 18 اسفند ماه ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پژوهشی در سطح شهر بوشهر به اجرا در می آید.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.