به گزارش ایرنا، علی رحمانی روز دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان عسلویه افزود: کمیته های امور فرهنگی، حمل و نقل، بهداشت، اطلاع رسانی، اسکان و رفاه، امداد و نجات، انتظامی، تبلیغات، تنظیم بازار در آستانه نوروز 1397 در شهرستان عسلویه فعالیت خود را آغاز کرده اند.
وی اضافه کرد: پایگاه امداد و نجات هلال احمر بصورت شبانه روز در گلوگاه ورودی بندو و آمبولانس بصورت سیار و اورژانس شهری شبکه بهداشت در نقاط پرتردد برای ارائه خدمات ایمنی و امدادی مستقر و به مسافران خدمات ارائه می کنند.
معاون امور عمرانی فرمانداری عسلویه گفت: از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در شهرستان عسلویه استفاده می شود.
وی بیان کرد: وجود مکان های دیدنی، زیبا و ساحل بکر از قابلیت های شهرستان عسلویه است که تلاش می شود امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران نوروزی فراهم کرد.
رحمانی اضافه کرد: از دیگر نقاط دیدنی و گردشگری این بندر اسکله و موج شکن بندر عسلویه و نخل تقی، پارک ملی نای بند، اسکله صیادی و تجاری عسلویه و نخل تقی، اسکله هاله، ساحل زیبای اخند و چریف، جنگل حرا،ساحل زیبای خره محل اکران کودکی حضرت محمد(ص)، چشمه های زیبای بیدخون، اخند و بندو، نمایشگاهای سنتی محلی، محیط زیست و تاسیسات و مشعل های پارس جنوبی و اقامتگاه بومی گردی بندو و مهمان نوازی مردم خوب شهرستان عسلویه از ظرفیت های بالای این شهرستان است.
شهرستان عسلویه در 285 کیلومتری جنوب استان بوشهر و کنار دریای خلیج فارس و میزبان فازهای پارس جنوبی قراردارد که هر سال مهمانان نوروزی به این شهرستان سفر می کنند.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.