به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در بازدید از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان افزود: سمن های این شهرستان توانمند و بصورت خودجوش و فعال در عرصه های مختلف این شهرستان ورود و عملکردی خوب از خود نشان داده اند که منابع طبیعی باید در نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و فضای سبز از آنان کمک بگیرد.
وی اظهارکرد: مدارس و دانشگاه های شهرستان نیاز به محیطی سبز و بانشاط دارند که هم اینک فضای مناسبی در این زمینه ندارند و انتظار می رود منابع طبیعی کاشت درخت را در این مکان ها در برنامه کاری خود قراردهد.
فرماندارگناوه بر حفظ و صیانت از زمین های ملی توسط دستگاه های ذی ربط تاکید کرد و گفت: این دستگاه ها درعین حال که از منابع ملی و دولتی باید حفاظت کنند حق و حقوق مردم را مورد توجه قرار دهند تا متضرر نشوند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه گفت: باتوجه به اینکه اعتبارات اختصاص یافته امسال به این اداره ناکافی است اما 2 موافقت نامه مبادله شده که بزودی مناقصه های آن انجام می شود.
غلامعلی جمالی افزود: این اداره بدلیل ارتباط با مردم رسالت و وظیفه ای مهم برعهده دارد که تلاش شده طبق موازین قانونی به حق و حقوق دولت و مردم توجه کنیم.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه یکی از نیازهای مبرم این اداره را نهالستان باتوجه به استقبال گسترده مردم برای کاشت درخت عنوان کرد و گفت: تولید نهال در نهالستان موجود این اداره تنها به اندازه طرح های اجرایی است و تکافوی نیاز شهروندان را نمی کند.
وی با بیان اینکه در هفته منابع طبیعی برنامه های مختلفی پیش بینی شده است، افزود: توزیع نهال رایگان و کاشت درخت، ارایه عمکرد به رسانه ها، حضور کارشناسان در مدارس و دانشگاه ها و نشست با قضات بخشی از آنهاست.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.