به گزارش ایرنا، محمد جوادی پس از برد یک بر صفر تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: تا پیش از فرا رسیدن عید نوروز میزان پرداختی بازیکنان به 60 درصد مبلغ قرارداد آنها می رسد و بطور کلی در ارتباط با مسائل مالی به دلیل حمایت های خوب شرکت گل گهر مشکلی نداریم.
وی بیان کرد: با حمایت های انجام گرفته در بین بازیکنان تیم همدلی و صمیمیت خاصی حکمرفا شده و همه آنها از دل و جان برای موفقیت تیم تلاش می کنند.
جوادی افزود: تیم گل گهر برای نیم فصل دوم لیگ با جذب چند بازیکن تاثیرگذار متحول شده که امیدواریم این روند خوب تیم همچنان ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: کار صعود این تیم به لیگ برتر نیز سخت شده ولی هنوز ناامید نشده ایم و تمام تلاش خود را در این راه بکار می گیریم.
جوادی در ارتباط با بازی تیم های گل گهر و ایرانجوان نیز گفت: در این دیدار با توجه به جایگاه کنونی ایرانجوان می دانستیم کار سختی برابر ایرانجوان داریم ولی با درایت و تدبیر بازیکنان موفق به کسب برتری برابر آنها شدیم.
وی افزود: جایگاه ایرانجوان بوشهر انتهای جدول مسابقات لیگ یک نیست و باید با حمایت های بیشتر مسئولان زمینه ارتقا آنها در جدول بازی ها فراهم شود.
ایرانجوان بوشهر با این شکست همچنان 21 امتیازی در رده شانزدهم جدول باقی ماند و تیم گل گهر نیز با برد در این بازی 37 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد.
ایرانجوان در هفته بیست و هفتم بازی ها به مصاف ملوان می رود و گل گهر نیز در خانه برابر نفت و مسجد سلیمان صف آرایی می کند.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.