به گزارش ایرنا، روزبه چاهیبخش روز یکشنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش در دیدار با گل گهر سیرجان درجمع خبرنگاران افزود: با وجود مشکلاتی که بر تیم حکمفرماست در هشت بازی باقیمانده صددرصد تلاش های خود را برای بقا تیم بکار می گیریم.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص ایرانجوان در انتهای جدول باید از بازی های باقیمانده حداقل 16 امتیاز کسب کنیم.
چاهیبخش ادامه داد: بازی هفته آینده ایرانجوان نیز در خارج از خانه برابر ملوان بندر انزلی است که در این بازی با وجود سرسخت بودن حریف باید برای کسب برد به میدان برویم.
وی گفت: هنوز هیچ چیز برای ایرانجوان تمام نشده و امیدواریم با غیرت بازیکنان، درایت کادر فنی و حمایت هواداران موفق به بقا تیم در لیگ یک شویم.
چاهیبخش در ارتباط با بازی تیم های ایرانجوان و گل گهر نیز گفت: گل دریافتی ایرانجوان در اواسط نیمه نخست خلاف جریان بازی رقم خورد و این امر کار تیم را در ادامه دشوار کرد.
وی در ارتباط با سرمربی جدید ایرانجوان نیز گفت: حسین خطیبی با توجه به اینکه بتازگی جذب تیم شده شناخت کافی از بازیکنان ندارد.
چاهیبخش افزود: امید داریم در بازی های آینده با تدابیر روند شکست های ایرانجوان قطع و به روزهای خوب خود برگردیم.
ایرانجوان بوشهر با این شکست همچنان 21 امتیازی در رده شانزدهم جدول باقی ماند و تیم گل گهر نیز با برد در این بازی 37 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد.
ایرانجوان در هفته بیست و هفتم بازی ها به مصاف ملوان می رود و گل گهر نیز در خانه برابر نفت و مسجد سلیمان صف آرایی می کند.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.