به گزارش ایرنا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در این جشنواره گفت: قصه گویی روشی مؤثر در آموزش مفاهیم پیچیده است و در مسائل تربیتی قصه گویی نقشی مهم دارد.
حمید زارعی افزود: تاثیر مثبت قصه گویی نسبت به سخنرانی های معمولی در افزایش دانش است از این رو می تواند در آموزش مفاهیم پیچیده مورد استفاده قرار گیرد.
وی ادامه داد: قصه گویی یکی از روش های آموزشی است که می تواند بدون اینکه سن مخاطب، موضوع آموزشی یا سطح یادگیری کاربرد آنها را محدود سازد، بکار رود.
زارعی اضافه کرد: یکی از موثرترین مکان ‌ها برای قصه گویی مدارس است و در پرورش خلاقیت و استعدادهای کودکان اهمیت زیادی دارد.
در این جشنواره آیناز سیامنصوری، یگانه کیانفر، فاطیما اسلامی راد، غزل تابناک، ریحانه طاهری و شهرزاد اکبری به اجرای قصه گویی پرداختند.
در این مراسم از زهرا محمدی، زینب پورمحمد، زهرا جمالی، عاطفه پور محمد، حنانه شاکر، مژده نظارات، درسا هاشمی، معصومه منفرد، سکینه محمدی، فاطمه باشی و فاطمه زهرا احمدی برگزیدگان جشنواره غذای سالم و کاردستی تقدیر شد.
در پایان مراسم باشگاه های کتاب خوانی درنا به تسهیل گری ندا عریضی و باشگاه کتاب خوانی طوبی به تسهیل گری راحله حاجیانی افتتاح شد.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.