سید روح الله علوی روز شنبه در ارتباط با این دوره آموزشی در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره به مدت پنج روز و با حضور هشت نفر از بانوان و 2 نفر از آقایان برگزار شد.
وی بیان کرد: برگزاری این دوره برای توسعه رشته ورزشی کریکت در استان بوشهر است که تاکنون در برخی از شهرستان های استان از جمله گناوه، کنگان و عسلویه مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است.
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر یادآور شد: محمود رشیددار سرمربی پاکستانی تیم ملی کریکت پس از برگزاری دوره مربگیری بازدید خود را از مدارس شهرستان بوشهر آغاز کرده که این مهم با هدف استعدادیابی صورت می گیرد.
علوی با اشاره به نگاه ارزنده فدراسیون به کریکت استان بوشهر افزود: اکنون در استان بوشهر 50 نفر بطور سازمان یافته در رشته کریکت فعالیت دارند.
وی با اشاره به قهرمانی کریکت بانوان استان بوشهر در مسابقات کشوری اظهار داشت: این عنوان ارزشمند که در آبان ماه امسال رقم خورد منجر به دعوت هشت نفر از بانوان استان برای حضور در مسابقات آسیایی اندونزی شد.
علوی یادآور شد: 2 کریکت باز هم استانی آقا نیز موفق به حضور در تیم ملی کریکت شدند که مسابقات آنها نیز همانند بانوان سال آتی در اندونزی برگزار می شود.
وی ادامه داد: سه نفر از کریکت بازان زیر 16 سال بانوان استان بوشهر نیز با دعوت کادر فنی به عضویت تیم ملی درآمدند که این نشان از وجود استعدادهای فراوان استان بوشهر در رشته کریکت است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.