به گزارش ایرنا، عبدالله نادری شامگاه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دشتی افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی و پیش بینی سیلابی شدن رودخانه ها و دره های فصلی همه مدیران شهرستان باید با تمام امکانات و نیروهای خود در آماده باش کامل باشند.
وی اضافه کرد: از همه شهروندان انتظار داریم ضمن اعلام آمادگی و هوشیاری از تجمع در مسیر رودخانه ها و آبراه های فصلی بجد خودداری کنند.
نادری تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی همه مدیران شهرستان از منطقه خارج نشوند و همه امکانات به صورت 100 درصد آماده امداد رسانی و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه باشد.
فرماندار دشتی افزود: باید همه امکانات و وسایل و تجهیزات دستگاه های اجرایی در نقاط حادثه خیز و خطر آفرین شهرستان استقرار یابد تا در صورت نیاز به سرعت وارد عمل شوند.
نادری، از همه شهرداران و دهیاران و ماموران راهداری شهرستان خواست علایم هشداردهنده را در مکان ها و مسیرهای خطر آفرین که سیل جاری می شود بویژه در نقاط روستایی و آب نماهایی که در جریان سیل آبان ماه امسال سبب تلفاتی در دشتی شد نصب و این مسیرها را بخوبی کنترل و مدیریت کنند تا کمترین آسیبی به مردم وارد نشود.
فرمانداری دشتی همچنین خواستار استقرار کشیک 24 ساعته تا پایان هفته جاری در همه دستگاه های اجرایی و مدیریت بحران شهرستان شد تا در مواقع بحران بموقع و سریع وارد عمل شوند و از خسارت های احتمالی جلوگیری کنند.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.