به گزارش ایرنا، محمد حسینی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری روز جم با حضور شرکت های مستقر در منطقه افزود: با ابتکار شورا و شهرداری برنامه های متنوعی برای برگزاری روز جم طراحی شده است که می تواند به افزایش روحیه شادابی و نشاط شهروندان کمک کند.
وی بیان کرد: روز جم فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های این شهرستان به استان و کشور است.
حسینی ادامه داد: برنامه های روز جم متعلق به همه مردم شهرستان و کارکنان و خانواده های نفت و گاز است که باید برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن برنامه ریزی شود.
وی تاکید کرد: در این ارتباط همه مجموعه های نفت و گاز و دستگاه های اجرایی باید برای برگزاری باشکوه این رویداد همکاری کنند تا فضای همدلی در شهرستان بیش از پیش تقویت شود.
حسینی، در ارتباط با برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت روز جم اظهار کرد: یکی از ویژگی های مثبت برنامه های تدارک دیده شده، جامعیت و شمول است که هم توده های مردم و هم نخبگان می توانند از آن بهره مند شوند.
وی افزود: از نگاه مثبت شورا و شهرداری شهر جم و تلاش های متولیان برگزاری در دبیرخانه همایش تقدیر می کنیم که با نگاه کارشناسی تصمیم به برگزاری این رویداد دارند.
حسینی یادآور شد: در این ارتباط از برگزاری همایش نکوداشت روز جم حمایت می کنیم و امیدواریم این روند در سال های آتی با جدیت و اهتمام بیشتر تداوم یابد.
۲۵ اسفند مقارن با سالروز تولد آیت‌الله حاج شیخ فاضل جمی از ادیبان و علمای بزرگ استان بوشهر به عنوان روز جم نام گذاری شده است و هر ساله به همین مناسبت همایشی تحت عنوان نکوداشت روز جم برگزار می شود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.