به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز یکشنبه در شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر افزود: قدرت اجرایی هر مدیر در پیگیری مستمر منجربه نتیجه در هر موردی است.
وی اضافه کرد: مدیر هر دستگاه برای پیگیری سلامتی مردم باید در جلسه شورای سلامت شرکت و مواردی که در این شورا مطرح می شود را اجرایی کند.
فرماندار دیر اظهارداشت: دامپزشکی باید با عرضه مرغ زنده و طیور برخورد جدی و مرغ های زنده در سطح شهر را جمع آوری کند تا سلامتی مردم در خطر قرار نگیرد.
وی افزود: بازدید میدانی شهردار، شورا و دستگاه های مرتبط از وضعیت بهداشتی شهر ضروری است و همه باید کمک کنند تا سلامتی و بهداشت مردم تضمیین شود.
اعتماد گفت: سگ های ولگرد بویژه در ساحل چهره شهر را زشت و سلامتی مردم را تهدید می کند که نیاز است ستادی تشکیل و آنان را به شیوه های مختلف جمع آوری کنند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: یکی از خودمراقبتی های سازمانی، راه اندازی شورای ارتقا سلامت اداری است که امیدواری در نیروی اداری ایجاد می کند.
احمد آخوندی افزود: تغذیه سالم، فعالیت فیزیکی و رفع استرس از رویکرذ اصلی این طرح است.
وی گفت: فروش مرغ زنده و طیور در سطح شهر دیر معضل بهداشتی است که باید با آن برخورد جدی شود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اظهارداشت: برگزاری کمیته اتلاف حیوانات زیانکار از مصوبات جلسه گذشته شورای سلامت این شهرستان بود که هنوز اجرایی نشده است.
وی گفت: به دلیل نبود متولی آمار دقیقی از مرگ ومیر مردم در این شهرستان وجود ندارد.
آخوندی ادامه داد: وجود نخاله های ساختمانی برای سلامتی مردم خطرآفرین است.
دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.