به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از این طرح افزود: این اعتبار روز پنجشنبه سوم اسفند با نظر مساعد استاندار به حساب شهرداری بوشهر واریز می‌شود.
وی بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که با طولانی شدنطرح تقاطع غیر همسطح برای شهروندان ایجاد شده از شهرداری بوشهر می‌خواهیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کند که این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن زیر بار ترافیک برود.
ستوده ادامه داد: شایسته نیست مردم بیش از این بخاطر اجرای طولانی این طرح معذب باشند و انتظار است ک شهرداری و شورای اسلامی شهر با برنامه‌ریزی دقیق هرچه زودتر آن را برای افتتاح آماده کنند.
وی با اشاره به تاکید استاندار بوشهر بر تکمیل این طرح در کمترین زمان ممکن افزود: هیچ عذری برای تاخیر در تکمیل بموقع این طرح پذیرفتنی نیست و مردم منتظر افتتاح آن هستند.
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر یادآور شد: کار باید بر اساس روزشمار و با نظارت مستمر دفتر فنی استانداری پیش برود و در این ارتباط، ناظر مقیم برای طرح پیش بینی شده و روزانه روند اجرای کار با بازدید حضوری رصد می شود.
ستوده اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط هر مشکلی که در مسیر اجرای طرح باشد را بر‌می‌دارند و بدون شک با هر دستگاهی که کوتاهی کند برخورد می شود.
وی تاکید کرد: در صورتیکه پیمانکار در انجام تعهدات کوتاهی کند با وی برخورد و اجازه گرفتن طرحی دیگر در استان را به پیمانکار نمی‌دهیم.
رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی شورای شهر بوشهر نیز طول تقاطع غیر هم‌سطح میدان آزادی بوشهر را 500 متر عنوان کرد و گفت: این تقاطع چهار مسیر برازجان به سمت میدان مطهری، میدان مطهری به سمت بهمنی، بهمنی به سمت تنگک و تنگک به سمت برازجان را پوشش می‌دهد.
کیوان هاشم زاده افزود: اکنون پیشرفت تقاطع غیرهمسطح میدان آزادی بوشهر بیش از 88 درصد است که پیش بینی می‌شود تا 25 اسفند امسال تکمیل شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح های زیرساختی در این طرح دچار مشکل بود که با پیگیری‌های معاون امور عمرانی زمینه تسریع در حل این مشکل و تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح بوشهر فراهم شد.
هاشم زاده با تاکید بر تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح بوشهر تا پایان امسال بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی قرار است تقاطع غیر هم‌سطح تکمیل شود.
وی یادآور شد: اعتبار اجرای طرح تقاطع غیر هم‌سطح بوشهر 140 میلیارد ریال است که تلاش می‌شود هزینه این طرح کمتر شود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.