به گزارش ایرنا، عبدالنبی یوسفی روز یکشنبه در آیین استقبال از پیکرهای چهار شهید گمنام در فروگاه خلیج فارس عسلویه افزود: امروز استکبار جهانی از جای جای کره خاکی در صدد اقدام علیه این نظام اسلامی است که با خون این شهیدان آبیاری شده است.
وی بیان کرد: شهدا با گذشتن از جان خود در مسیر امام خود و مکتب اسلام استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند و امروز وحدت موجود در این سرزمین حاصل حرکت در مسیر آنان است.
یوسفی افزود: حضور باشکوه مردم در آیین های استقبال از شهدا نشان از قدرشناسی ملت فهیم و همیشه در صحنه برای تداوم راه شهدا و آرمان های آنان است.
فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه درحاشیه این آیین درگفت و گو با ایرنا گفت: از چهار شهید گمنامی که امروز پیکرهای آنها وارد فرودگاه عسلویه شد، 2 شهید به شهر بیدخون و 2 شهید به شهر نخل تقی برای تشییع و خاکسپاری منتقل می شوند.
سرهنگ مهدی حسن زاده در ارتباط با مراسم تشییع و خاکسپاری اظهارداشت: 2 شهید گمنام شهر بیدخون 20 و 26 ساله هستند که روز سه شنبه یکم اسفندماه ساعت هشت صبح تشییع و در پارک شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده می شوند.
وی اضافه کرد: 2 شهید 30 و 26 ساله شهر نخل تقی روز سه شنبه یکم اسفندماه بر دستان مردم شهیدپرور از فلکه لنج (ناخدا) تا پارک ساحلی تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه اظهارداشت: این چهار شهید والامقام در عملیات تک دشمن در زبیدات، خیبر جزیره مجنون، رمضان شرق بصره به درجه شهادت رسیده اند.
وی گفت: عزت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی در گرو جانفشانی و ایثارگری شهداست که باید قدردان آنان باشیم و راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم.
شهرستان عسلویه در فاصله 285 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر 12 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده که 9 شهید از اهل سنت هستند.
7207/7212**
خبرنگاران:عباس بحرانی **عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.