به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در آیین استقبال از 12 شهید گمنام افزود: حفظ اسلام، انقلاب، ولایتمداری از پیام های مهم شهیدان به جامعه امروز است که باید به این وصیت کسانی که جان خود را برای این آب و خاک نثار کردند، توجه کرد.
وی اضافه کرد: حفظ انقلاب، اسلام و مبارزه هرچه تمام تر با جهان استکبار از دیگر پیام های شهیدان است که مردم ایران همواره در عرصه های مختلف این را ثابت کردند.
وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت و روحیه ایثار لازمه جامعه امروز است که باید در جامعه گسترش یابد و تقویت شود.
استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه امروز شهدا میهمان مردم استان بوشهر هستند گفت: آرمان های شهدایی که برای پاسداری از انقلاب و نظام جان عزیزشان را هدیه کردند هیچگاه در این مملکت به فراموشی سپرده نمی شود.
عبدالکریم گراوند افزود: حضور مردم در آئین استقبال از پیکرهای شهدای گمنام بیانگر این است که ما به وصیت شما که دفاع از دفاع و ولایت است، پایبندیم.
وی تاکید کرد: برای ادامه راه شهدا و پاسداری از دین همه باید دست در دست هم بگذاریم.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: حضور مردم در آیین استقبال از پیکرهای شهدا بیانگر وفاداری مردم به شهدا و آرمان های آنان است.
سردار علی زرمجو افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به هجمه ها و توطئه های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ضروری است.
وی اظهار کرد: جوانان باید درس آزادگی را از شهدا بیاموزند و با حضور در تشییع جنازه شهدا بخشی از وظیفه خود را به آنان ادا کنند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.