به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: حضورپرشور مردم در 22 بهمن امسال متفاوت و فوق العاده بود و خیلی ها تلاش کردند اینگونه القاکنند که بگویند مردم از انقلاب و نظام رویگردان شده و به ارزش های انقلاب اعتقادی ندارند اما مردم به تبلیغات مسموم آنان جواب محکم و قاطعی دادند و با آرمان های انقلاب و ارزشهای انقلاب و امام و رهبری تجدید عهد کردند.
وی اضافه کرد: درحالیکه مردم، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند اما مسئولان و قوای سه گانه مسئولیتشان خطیر تر می شود و همه باید با وحدت و همدلی به دنبال حل مشکلات اقتصادی و بیکاری و اشتغال جوانان باشند.
امام جمعه گناوه افزود: باگذشت چهاردهه از عمر شجره طیبه انقلاب در اقیانوس پرتلاطم و طوفان زده توطئه های و دسیسه های استکبار جهانی همچنان پابرجا و استوار و مقتدر است.
وی با اشاره به اول اسفند سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با تسلیت شهادت آن حضرت گفت:امیدوارم که بتوانیم زندگی این بانوی بزرگوار را در زندگی فردی و اجتماعی در جامعه و در خانواده خود جاری کنیم.
رکنی حسینی، با توصیه به خانواده ها در الگوگیری از زندگی ائمه اطهار (ع) گفت: خانواده ها در امر ازدواج جوانان سختگیری بی مورد نکنند و همگی باید روش و راه ائمه را در زندگی خود بکار ببرند.
شهرستان گناوه درشمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.