به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عیسی راستگو در خطبه های نماز جمعه اهرم افزود: حضور پرشور و آگاه ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع، کوبنده و دندانشکن به یاوه گویی های بیگانگان و دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی بود.
وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشید بیانگر این بود که هیچ یک از توطئه های دشمن برای کم رنگ کردن پشتیبانی مردم از انقلاب کارساز نبوده است.
امام جمعه اهرم تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مسئولیت دولتمردان و مسئولان را در مقابل مردم سخت کرد.
وی با اشاره به سرنگونی جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه گفت: از نظر تحلیلگران نظامی سرنگونی جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه کاری بسیار مهم بود و رژیم صهیونیستی فکر نمی کرد روزی جبهه مقاومت به دنبال سرنگونی جنگنده های رژیم صهیونیستی باشد.
راستگو با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باورکرده که قوائد جنگ با سوریه تغییر کرده است، افزود: تشکیل اتاق فکر جنگ رژیم صهیونیستی و پشیمانی از حمله به سوریه بیانگر ضعف و درماندگی این رژیم اشغالگراست.
وی افزود: رژیم صهیونیستی درمحیطی امنیتی با تهدید چند سویه روبه رو و نزدیک شدن ارتش سوریه به بلندی های جولان نیز تهدیدی بزرگ برای این رژیم به شمار می رود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.