به گزارش ایرنا، سید محمد حسن باستی بعد از ظهر چهارشنبه در دومین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر افزود: با وجود اینکه مرکز استان پیشانی میزبانی گردشگران و مسافران نوروزی است ولی در شرایط کنونی شهر بوشهر دارای بدترین مدیریت شهری است.
وی اضافه کرد: سرپرست شهرداری بوشهر هر چند از افراد پرتلاش و با سابقه درخشان است ولی دوره سرپرستی نمی‌تواند دوران مدیریت شهری باشد.
باستی بیان کرد: مردم در انتخابات شورا برای حفظ حقوق قانونی خود و داشتن شهری تمیز، خوب، مطلوب و مدرن رای دادند ولی هیچ یک از 31 مرکز استان کشور شرایط شهر بوشهر را تجربه نکردند.
وی در خصوص وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان آزادی بوشهر گفت: این پروژه باید در مدت 18 ماه اجرا می‌شد که هنوز نیمه تمام مانده و هر روز بر گلایه و نارضایتی مردم افزوده می‌شود.
باستی اضافه کرد: اجرای پروژه موزائیک کاری خیابان اصلی شهر بدون رعایت اصول فنی از جمله دیگر پروژه های مورد اعتراض مردم است.
باستی افزود: با وجود تخصیص اعتبار لازم ولی هیچ یک از پروژه ها در شهر بوشهر نتوانسته در منظر شهری منجر به ایجاد تحول شود.
وی با تاکید بر احیای بافت تاریخی بوشهر تصریح کرد: در بخش فاضلاب بافت قدیم بوشهر400 تا 500 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد ایستگاه پمپاژ و اجرای شبکه فاضلاب تصویب شده ولی هنوز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.
باستی بیان کرد: سه ماه قبل از شورای پنجم شهر بوشهر زمین مناسب برای اجرای ایستگاه پمپاژ فاضلاب بافت قدیم درخواست شده بود ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته است.
وی با تاکید براینکه در انتخاب شهردار بوشهر هیچ دخالتی نشده است گفت: مهم‌ترین دغدغه‌ای که در شورای شهر وجود ندارد حل مشکلات مردم و انتخاب مدیریت مناسب شهری است که باید اعضای شورای شهر نسبت به عملکرد خود جوابگو باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساحل بوشهر گفت: با توجه به وجود ساحل زیبا و بکر استان باید نسبت به توسعه زیرساختهای گردشگری دریایی در استان توجه بیشتری شود.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر با تاکید بر برطرف کردن نقاط حادثه خیز استان افزود: برای توسعه فعالیت‌های پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و ایجاد گشت‌های نامحسوس همکاری دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ امری مهم و ضروری است.
باستی با تاکید بر تعطیلی حفاری درون شهری در استان بوشهر از اول اسفند ماه بیان کرد: حفاری‌های درون شهری در زمان اضطرار تنها با هماهنگی فرمانداران اجرا شود.
وی یادآور شد: همچنین اجرای پروژه‌های ساخت و ترمیم راه‌ها تا 24 اسفند ماه باید متوقف شود و ایمن سازی محورها نیز باید در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد.
باستی اضافه کرد: استقرار خودرو نجات در شهرها و مناطق مختلف استان و استفاده از فرکانس مشترک مخابراتی در مدیریت بحران در نوروز باید مورد توجه باشد.
6047**خبرنگار و انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.