نادر شفیع خدایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش بینی می شود فعالیت این سامانه از عصر روز یکشنبه هفته آینده بصورت بارش باران گاهی رگبار همراه با رعد و برق و وزش باد ابتدا بر روی شمال استان آغاز شود.
وی بیان کرد: تا پایان روز دوشنبه بتدریج دیگر مناطق مرکزی و جنوبی استان تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرد و همچنین طی مدت یاد شده وزش تندباد لحظه ای دور از انتظار نیست.
شفیع خدایی افزود: از روز دوشنبه و طی روز سه شنبه سرعت وزش باد شمال غربی بر روی دریا بویژه در سواحل جنوبی استان بوشهر افزایش می یابد که در پی آن انتظار می رود ارتفاع موج دریا در این نواحی نیز افزایش یابد.
وی ادامه داد: با توجه به عدم وزش باد قابل ملاحظه، دریا نیز طی 24 ساعت آینده آرام و بدون تلاطم پیش بینی شده است.
شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری گاهی تمام ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط شمالی استان با احتمال بارش خفیف باران پیش بینی می شود.
وی اظهارداشت: در مدت یاد شده جهت وزش باد در هشت تا 36 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی گفت:در این مدت ارتفاع موج درخلیج فارس 30 تا 60 سانتیمتر پیش بینی شده که در برخی از ساعت ها گاهی تا 90 سانتیمتر نیز می رسد.
شفیع خدایی ادامه داد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 03:34 دقیقه بامداد، مد اول 05: 10 دقیقه، جزر دوم دریا ساعت 14:42 و مد دوم ساعت 20:55 دقیقه پیش بینی شده است.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.