اصغر افتخاری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای صنفی از عرضه کالاهای وارداتی که از مبادی غیرقانونی وارد این شهرستان می شود، پرهیز کنند.
وی اضافه کرد: هرگونه تغییر قیمت کالا و خدمات تا پایان فروردین ماه سال 1397 ممنوع و رعایت موارد مصوب و قانونی نظیر ضرایب سود قانونی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور در واحد های صنفی الزامی است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دیلم بیان کرد: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز به منظور اعمال نظارت بیشتر بر وضعیت توزیع و مصرف کالا و خدمات بویژه کالاهای اولویت‌دار با هدف تعادل عرضه و تقاضا، تامین مایحتاج عمومی مردم و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها از ابتدای اسفندماه امسال آغاز و تا 31 فروردین 97 ادامه دارد.
وی افزود: دراین ارتباط گشت های مشترک با حضور بازرسان این اداره به همراه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط بر فعالیت بازار و واحدهای صنفی نظارت مستمر خواهند داشت می‌کنند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دیلم یادآور شد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی و درج نکردن قیمت را به شماره تلفن 124 سامانه خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گزارش کنند.
شهرستان گردشگری دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.