به گزارش ایرنا، اسماعیل پورغلام روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک گناوه افزود: شهرداری های شهرهای استان در مبحث ترافیک همکاری و تعامل داشته و اعتبار دراین زمینه اختصاص دهند.
وی گفت: روان سازی ترافیک در شهر گناوه که از شهرهای گردشگرپذیر درطول سال بویژه نوروز به عنوان اولویت قرار بگیرد.
پورغلام بیان کرد: ساماندهی پارکینگ ها و راه اندازی پارکبان توسط شهرداری گناوه کمک به کاهش و نظم در ترافیک و درآمدزایی می کند و مدنظر این مجموعه باشد.
جانشین فرماندهی پلیس راه استان بوشهر گفت: پلیس راه استان بوشهر در طرح نوروزی 96 توانست رتبه اول کشوری را ازجمله در زمینه کاهش تلفات فوتی جاده ای کسب کند.
سرگرد صادق مزارعی افزود: پلیس راه شهرستان گناوه نیز از مراکز مهم و فعال استان است که در این زمینه نقشی مهم داشته و با کاهش متوفیان ناشی تصادفات روبرو بوده است.
وی اظهار کرد: با همکاری فرمانداران شهرستان های استان و دستگاه های مرتبط 18 دستگاه خودرو گشت نامحسوس در طرح نوروزی در جاده ها فعال بود که نقشی مهم در زمیه کاهش تلفات جاده ای و تخلفات ایفا کرد.
وی از فرماندار گناوه خواست یک دستگاه خودرو برای دایرشدن گشت نامحسوس در اختیار پلیس راه گناوه قرار گیرد.
رئیس اداره عملیات و کنترل ترافیک پلیس راهور استان بوشهر گفت: شهرستان گناوه با نواقص و مشکلات ترافیکی روبرو است دراین ارتباط مصوبه هایی اتخاذ و هرچه زودتر اجرایی شود.
سرهنگ اسدالله حاجی زاده افزود: برای نصب تجهیزات الکترونیکی مبالغی به استانداری اختصاص و به شهرداری ها ابلاغ شده و اجرایی کردن آن لازم است.
وی گفت: خط کشی طولی و عرضی معابر، ساماندهی پارکینگ ها و جانمایی های جدید برای خودروها باتوجه به مدت نزدیک شدن نوروز در گناوه ضرورت دارد.
حاجی زاده اظهارکرد: باتوجه به ارایه درخواست 50 نیرو به پلیس راهور ناجا، گناوه در اولویت اختصاص نیرو در ایام نوروز قرار دارد.
وی گفت: ساختمان کنونی راهنمایی و رانندگی گناوه درتملک ناجا نیست و انتظار داریم فرمانداربرای احداث مکان جدید زمینی در اختیار قرار دهد.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه از نقاط اصلی گردشگری استان بوشهر است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.