به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان نیروی هوایی افزود: آمریکا و سران استکبار از اول انقلاب تاکنون برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی توطئه ها کردند.
وی تصریح کرد: تهاجم نظامی سخت و تروریستی، ایجاد شبکه های الکترونیکی، گسترش روحیه بداخلاقی، تخریب فضای فرهنگی، تحریمهای اقتصادی، ایجاد فتنه ها از جمله توطئه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب بوده و هست.
صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان گفت: خدمت به مردم کار برای خداست و مسئولان سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه باید خدمتگزار مردم باشند.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: مردم ایران حماسه ها آفریدند و برای اسلام، انقلاب و ایران دلشان می سوزد به همین دلیل مسئولان نیز باید بدون تشریفات، به صورت صمیمی و بدون مانع در خدمت مردم باشند.
صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم کمبودها را احساس می کنند، گفت: مردم می دانند برخی از مشکلات وکمبودها به دلیل تحریمها و برخی دیگر به دلیل سوء مدیریتهاست.
وی تاکید کرد: مشکلات معیشتی مردم با فکر، برنامه ریزی و روحیه جهادی برطرف می شود.
صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مردم از بسیاری تبعیض ها گله مند هستند اضافه کرد: مردم فساد و تبعیض به خصوص فساد مسئولان را نمی پذیرند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مبارزه با فساد تاکنون نتیجه خوبی نداشته، مسئولان برای علاج فساد و مبارزه با تبعیض باید کاری انجام دهند.
امام جمعه بوشهر با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در سالروز جشن انقلاب بیانگر انقلابی بودن و پایبندی به آرمانهای انقلاب است.
6047/1352
**خبرنگار: موناعیدان *انتشاردهنده:نوشین مطلبی خواه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.