به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود:حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن بیانگر پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمن رابه دنبال دارد.
استاندار بوشهر یادآورشد:در شرایطی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی با کلام و بیانشان به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی هستند حضور با شکوه مردم موقعیت شناس می تواند نقشه های آنان را نقش برآب کند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم ایران هزینه های سنگینی برای استقرار و پایداری نظام پرداخت کرده اند انتظار می رود همه در کنار هم در جشن انقلاب حاضر شویم.
گراوند بیان کرد: به حول و قوه الهی و توجهات امام عصر (عج) امروز شاهد چهلمین بهار انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که با خون هزاران شهید گلگون کفن و رهبری‌های امام گونه حضرت امام خمینی (ره) در سال 57 به ثمر نشست و موجی از امید را در بین ملت‌های آزادیخواه جهان ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: امروز پس از 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی آمال و آرزوی ملت ایران همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و آینده را بسیار روشن و امید بخش می داند.
استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی‌ ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.