زهره عالی نسب روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در بندر گناوه افزود: ترویج و نهادینه کردن مطالعه و کتابخوانی ، آموزش اخلاق شهروندی و مهارت های زندگی و فعالیت های فرهنگی و تربیتی از دیگر رسالت های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با روش های هنرمندانه انجام می شود.
وی گفت: آینده سازان ممکلت در دنیای امروز باید به دانش های نوین مجهز و از فکر و عقیده ای برخوردارشوند که بتوانند در آینده سرشار از موفقیت و سربلندی برای خود و کشور شوند.
وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: در طول دهه فجر چندین برنامه و طرح در کانون های پرورش فکری استان پیش بینی شده که افتتاح 3 آسمان نمای دیجیتیال ثابت و سیار در شهرهای بوشهر ، دشتستان و گناوه از مهم ترین آنهاست.
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بیان کرد: پاسخگویی به سئوالات علمی در زمینه آسمان و سیارات اعضای کانون از اهداف راه اندازی آسمان نمای دیجتیال است که برای مراکز ثابت یک میلیارد و 500 میلیون ریال و سیار 400 میلیون ریال هزینه شده است.
وی گفت: افتتاح سالن نمایش مرکز کانون فکری کودکان و نوجوانان گناوه با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر طرح های دهه فجر است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6045/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.