به گزارش ایرنا، در این آیین یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی با جانفشانی و ایثارگری ملت به رهبری امام راحل به ثمر نشست و همه باید در حفظ و حراست از آن بکوشیم.
سردار عباس لیراوی به خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: شهدا ببرای کشور عزت، امنیت و اقتدار آوردند و همه وظیفه داریم از این ذخیره فرهنگی و فکری حفاظت و در این مسیر مجدانه گام برداریم.
وی از دانش آموزان خواست تا از رفتار و منش شهدا بویژه دانش آموزان شهید این شهرستان الگو و درس بگیرند و وصیت نامه های آنان را مطالعه کنند.
کورش خرم آبادی مدیر این آموزشگاه گفت: دانش آموزان و دبیران این آموزشگاه افتخار دارند که نام مدرسه آنان مزین به شهید غلامحسین تیموری و چنین مناسبتی در آن برگزارشده است.
وی افزود: یادو خاطره شهدا تا ابد در اذهان ماندگار و پایدار خواهد ماند و همه وظیفه داریم ادامه دهنده راه آنان باشیم و از آرمان های انقلاب و امام راحل حفاظت و پاسداری کنیم.
در این آیین برنامه های مختلف شامل کلیپی از خاطرات همرزمان شهدای دانش آموز و فرهنگی و شهید شاخص این یادواره غلامحسین تیموری در عملیات فتح المبین، سرود دانش آموزی و رونمایی از ترانه جدید خواننده ماهان مقدس زاده با عنوان بهمن 57 اجرا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 230 شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده که 36 شهید دانش آموز و 6 شهید فرهنگی هستند.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.