به گزارش ایرنا، حسین امیری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن در فرمانداری افزود: در اجرای مناسبت و برنامه‌های مختلف در هر قالبی که اجرا می‌شود از بحث‌های تفرقه‌انگیز اجتناب شود و وحدت و یکپارچگی همواره در اولویت اصلی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی با خون هزاران شهید و تلاش و مجاهدت های رزمندگان اسلام به ثمر نشسته و همه باید تلاش کنیم از این شجره طیبه حفاظت و پاسداری و با مسئولیت‌پذیری و ارایه خدمت صادقانه و بدون منت به مردم در عمل قدر این انقلاب و نظام را بدانیم.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای هرچه باشکوهتر برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی و رعایت و نکات ایمنی و حفاظتی انجام می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب عاشورا و قیام امام حسین (ع) است و همه ما وظیفه داریم از آرمان و ارزش‌های آن که حاصل خون شهداست دفاع و این میراث بزرگ امام راحل (ره) و شهدا و اصول و ارزش ها را پاسداری کنیم.
ضرغام مردانی افزود: کشتی انقلاب با مدیریت و درایت رهبرمعظم انقلاب و بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، در مسیر انقلاب و امام راحل (ره) و به سمت تعالی و رشد در حرکت است.
وی بیان کرد: کسانی که در مسیر و همراه با نظام و ارزش‌های آن و خدمت به مردم و حرمت و احترام خون شهدا و خط ولایت قرار نگیرد از قطار انقلاب پیاده می‌شود و دراین ارتباط خیلی از افراد همراهی نکردند.
وی با بیان اینکه در روز 21 بهمن راهپیمایی برای دانش آموزان ابتدایی و پیش دبستانی پیش بینی شده، گفت: راهپیمایی 22 بهمن در چهار نقطه این شهرستان شامل شهر گناوه و ریگ و 2 روستای محمد صالحی و چهار روستایی همزمان در ساعت 9 صبح برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه اظهارکرد: راهپیمایی 22 بهمن در گناوه ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی (ره) تا مصلای جمعه، بندر ریگ از میدان امام خمینی (ره) تا حسینیه شهدا، روستای محمد صالحی از پایگاه ولی عصر(عج) تا مدرسه دخترانه زینبیه (س) و روستای چهارروستایی از حسینیه اعظم تا گلزار شهدا برگزار خواهد شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار گیرد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.