به گزارش ایرنا، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی در این آیین گفت: این محفل قرآنی با حضور قاریان و حافظان برجسته کشور و به همت کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد النی(ص) شهر کاکی برگزار شده است.
عزیز بردستانی افزود: انقلاب اسلامی ما بر گرفته از دین اسلام و کتاب آسمانی و رهایی بخش قرآن بوده است و توجه به توسعه و ترویح فعالیت های قرآنی برای کودکان و نوجوانان و حوانان از اولویت های برنامه این مدیریت است.
وی اضافه کرد: در این محفل معنوی قرآنی احسان سوختانلو نفر اول مسابقات قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیرحسین افضلی حافظ کل قرآن و نفر برتر مسابقات کل ارتش جمهوری اسلامی و گروه تواشیح شمس الهدی و شماری از قاریان جوان و نوجوان استان بوشهر و منطقه کاکی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و اجرای برنامه های قرآنی پرداختند.
بردستانی ادامه داد: هدف از برگزاری این محفل قرآنی تقویت و ترویج مفاهیم قرآنی و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان دانش آموز با کلام الهی در جامعه است.
وی تاکید کرد: برگزاری این‌ گونه محافل با حضور قاریان بین‌المللی حرکتی بسیار ارزشمند در راستای انس با قرآن به عنوان مقدمه شناخت و عمل به قرآن است.
در پایان این مراسم از قاریان و حافظان برجسته کشوری و استان بوشهر و منطقه کاکی تجلیل شد.
بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی با 25 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری حنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.