به گزارش ایرنا، محمد نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رقابت های لیگ فوتبال نونهالان استان بوشهر در سه گروه پنج تیمی برگزار شد که در فینال این بازی ها شاهین با برتری 3 بر صفر برابر پارس خلیج بوشهر به برتری دست یافت.
وی بیان کرد: شاهین بوشهر علاوه بر دفاع از عنوان قهرمانی خود به مسابقات کشوری نیز راه پیدا کرد.
نجفی ادامه داد: شاگردان میثم وفایی در این رقابت ها با به ثمر رساندن 31 گل و دریافت سه گل بهترین خط حمله و دفاع را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: معین رضایی کاپیتان گلزن شاهینی ها نیز با به ثمر رساندن 15 گل در هفت بازی آقای گل رقابت ها شد و میثم وفایی نیز به عنوان مربی برتر رقابت ها معرفی شد.
سرمربی تیم فوتبال نونهالان شاهین شهرداری بوشهر گفت: رقابت های لیگ استان در سطح کیفی بالایی برگزار شد با توجه به مدعی بودن عمده تیم ها برای رسیدن به مقام قهرمانی مسیر سختی را پشت سر گذاشتیم.
میثم وفایی افزود: تیم شاهین شهرداری از لحاظ بدنی در شرایط خوبی بسر می برد و با تمرینات مدوامی که داشتیم در بیشتر بازی ها از لحاظ قوای جسمانی بر حریفان برتر بودیم.
وفایی اشاره کرد: بازیکنان تاکتیک پذیر و مستعدی در ترکیب تیم داریم که توانایی بازی در چند پست مختلف دارند و همین امر باعث شد تا با تنوع تاکتیکی و سیستم های مختلفی در برابر حریفان ظاهر شویم.
وی تاکید کرد: با رسیدن به مقام قهرمانی و صعود به رقابت های کشوری برای موفقیت نماینده استان انتظار داریم دیگر باشگاهها با ما همکاری کنند و با در اختیار گذاشتن بازیکنان خوب خود در موفقیت شاهین شهرداری سهیم باشند.
سرمربی تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر در باره برگزاری رقابت ها گفت: رقابت های نونهالان با نظم و ترتیب خاصی برگزار شد که زحمات مجموعه هیات فوتبال جای تقدیر و قدردانی دارد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.