به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اتحاد و انسجام زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد امروز نیز برای تداوم آن نیازمند اتحاد و یکپارچگی در جامعه هستیم.
وی یادآورشد: انقلاب ایران با پرچمداری عالم مبارزی که برای احیای هویت دینی و اسلامی قیام کرد به پیروزی رسید و امروز منشا تحولاتی نه تنها در ایران بلکه در دنیا شد.
گراوند افزود: جمهوری اسلامی با بلند کردن پرچم استقلال خواهی، عزت طلبی و استقرار نظامی براساس دین مستقر و با حکومت هایی با سیاست های استکباری همخوانی ندارد.
وی بیان کرد: در شرایطی که دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی مستقر شد.
گراوند با تاکید براینکه این انقلاب ثمره خون هزاران شهید است گفت: به حرمت خون شهیدان راه استقلال ایران اسلامی تداوم می یابد و دشمن آرزوی تنها ماندن نظام را به گور خواهد برد.
وی با تاکید براینکه ما قدردان ملت ایران هستیم گفت: به پاس قدردانی ازمردم متعهد ایران اسلامی، مسئولان باید با همه وجود خدمتگزار مردم باشند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه مقوله فرهنگ‌ هم تاثیرگذار و هم تاثیرپذیر است، گفت: با توجه به این که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بیشترین تاثیرگذاری در عرصه فرهنگ عمومی دارند باید با در دست گرفتن این فضا، زمینه خدمت‌گذاری بیشتر به مردم در حوزه فرهنگی انجام شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.