به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز شنبه در آیین گلبانگ انقلاب در دبیرستان عترت این شهرستان افزود: سفر استاندار به این شهرستان در قالب سفرهای دوره ای به شهرستان های استان با محوریت اقتصادی و برطرف شدن مشکل تولیدکنندگان بود و افتتاح و اجرای طرح ها با اعتبار 400 میلیارد ریال بدلیل رعایت حرمت ایام فاطمیه در این هفته انجام می شود.
وی اظهارکرد: یکی از دستاوردهای سفر استاندار در جلسه رفع موانع تولید برطرف شدن مشکل پرونده 17 طرح تولیدی بود.
فرماندار گناوه با ابراز گله مندی از نشر یک خبر در یکی از رسانه های استان مبنی بر' مشکل گناوه ته لنجی است نه تولید' گفت: این چنین مطالبی بی انصافی است که گناوه نیاز به تولید ندارد.
وی افزود: گناوه قابلیت های فراوانی در همه عرصه ها دارد و باید از آنها نهایت استفاده برده شود.
پاک نژاد با بیان اینکه گناوه مشکلی در زمینه ته لنجی ندارد گفت: رونق و اقتصاد این شهرستان باید به یک منبع محدود نشود و به عرصه های دیگر نیز تعمیم داده شود.
وی اظهارکرد: در شهرک صنعتی بندرریگ میلیاردها تومان هزینه شده و همه تلاشمان رونق تولید در این ناحیه و کل شهرستان است.
فرماندارگناوه با بیان اینکه انقلاب شکوهمنداسلامی از خون شهدا آبیاری و به ثمر نشسته است، گفت: امام راحل به محض ورود به کشور در بهشت زهرا حضور و به شهدا ادای احترام کرد و ما نیز مدیون و مرهون این عزیزان هستیم.
وی اظهارکرد: امام راحل همواره بر اتحاد و همدلی بین همه اقشار جامعه تاکید وافر داشت و در این برهه نیز بر همگان واجب است که از آرمان های امام و شهدا حفاظت و پشتیبانی کنند.
فرماندارگناوه افزود: باتوجه به اینکه امسال دهه فجر تقارن با ایام فاطمیه دارد و ایران اسلامی رنگ وبوی فاطمی به خود گرفته در این شهرستان نیز برنامه های متناسب با این ایام دردست اجراست.
وی گفت: درحالیکه هرساله در دهه فجر مردم انتظار دارند طرح هایی افتتاح و اجرا شود در این شهرستان نیز برنامه هایی دراین زمینه پیش بینی شده که بدلیل احترام به بانوی بزرگوار اسلام پس از ایام فاطمیه انجام می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.