به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه به نقل از اسماعیل کاظمی در نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان بوشهر افزود: هدف از این نشست تعامل و هم افزایی مدیران و استفاده از ظرفیت های موجود اطلاع رسانی و تشریح خدمات دولت در استان است.
وی اضافه کرد: نظام اسلامی به آسانی بدست نیامده و همه ما وظیفه داریم برای پاسداری از خون شهدا، نظام اسلامی را پاس بداریم و برای تعالی آن تلاش کنیم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر بیان کرد: تقویت رضایتمندی مردم از نظام سبب تقویت آن می شود و یکی از عواملی که در این زمینه خیلی مهم است عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی است.
کاظمی اظهارکرد: فضای مجازی فرصت خوبی برای اطلاع رسانی سریع و بموقع است که باید از وجود شبکه های اجتماعی نهایت بهره مندی را برای انعکاس خدمات دولت برد.
وی با تاکید برهمکاری دستگاه های اجرایی برای انعکاس خدمات دولت ادامه داد: دولت کارهای زیادی انجام داده و روابط عمومی ها باید با استفاده از دانش و ظرفیت فضاهای مجازی نسبت به انعکاس مطلوب این خدمات اقدام کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهربا اشاره به مطالبه مردم در مورد دسترسی آزاد به اطلاعات گفت: انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات یک قانون است و مجلس در این زمینه از دولت گزارش عملکرد می خواهد.
کاظمی با اشاره به ایام دهه فجر بیان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان خدمات دولت است و در این زمینه همه دستگاه های اجرایی باید اقدام لازم را انجام دهند.
مشاور و مدیرکل حوزه استانداری بوشهر با اشاره به حسایست کار روابط عمومی ها گفت: مدیران روابط عمومی این موضوع را در نظر داشته باشند که متناسب با به روز شدن فضای تبلیغات و رسانه باید دانش و توانمندی خود را به روز کنند.
حسن ابراهیمی با اشاره به فضای مجازی افزود: امروز هر فرد یک رسانه است و باید خیلی هنر داشته باشیم که هم اثربخشی اطلاع رسانی داشته باشیم و هم در امواج دریای خبررسانی بتوانیم به مخاطبان اطلاع رسانی کنیم.
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار بوشهر با تاکید بر انسجام و صدای واحد در بیان خدمات دولت یادآور شد: از دستگاه های اجرایی انتظار داریم در ایام دهه فجر، اطلاع رسانی مطلوب وشایسته را انجام دهند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.