به گزارش ایرنا، ماشاالله احمدی روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی بانوان با شهرداری و شورای اسلامی این شهر افزود: این نیاز بانوان را در نامه ای برای اخذ مصوبه به شورا اعلام خواهم کرد و امیدواریم اعضا موافقت کنند.
وی اظهارکرد: احداث پلاژ بانوان از دیگر مطالبه های این قشر است که در برنامه کاری قرار دارد و دراین ارتباط مشاور بکار گرفته شده است.
شهردار گناوه گفت: بخشی از فضای فرهنگسرای شهرداری درحال احداث به فعالیت های مختلف بانوان اختصاص می یابد.
وی افزود: بانوان نیمی از جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند و با وجود اینکه در عرصه های مختلف موفق و نقش انکارناپذیری داشته اند اما درتایمن خواسته و نیازهای آنان در حدی که انتظار دارند، اقدامی نشده است.
احمدی بیان کرد: توجه ویژه به بانوان از بدو مسئولیت در برنامه کاری قرار گرفته و در ارایه بودجه 1397 به شورای اسلامی شهر بخشی از آن برای خدمات به این قشر لحاظ شده است.
وی افزود: شهر گناوه که معرف عام و خاص در اقصی نقاط کشور است نیاز به شهروند مسئول دارد و از اقشار مختلف بویژه بانوان انتظار و توقع داریم شهرداری و شورا را در انجام وظایف و ماموریت های محوله کمک و مشاوره دهند.
شهردار گناوه، تکریم ارباب رجوع و خدمت بی منت را از اولویت های شهرداری و شورا عنوان کرد و گفت: شهروندان در هر قشر و صنفی هستند باید احساس مسئولیت در قبال شهر خود کنند و در پرداخت عوارض به شهرداری که برای عمران و آبادانی هزینه می شود اهتمام جدی ورزند.
احمدی به عملکرد شهرداری در 2 ماه اخیر اشاره کرد و افزود: از سرگیری احداث پل خور گردشگری، اخذ موافقت نامه احداث پل جدید در ورودی شهر، آسفالت کوچه و معابر در محلات مختلف و احداث کردن 2 کانال جدید دفع آب های سطحی در خیابان اداره مخابرات و چهارراه معلم از عمده برنامه ها است.
مسئول کمیسیون فرهنگی، ورزشی، گردشگری و بانوان شورای اسلامی شهر گناوه گفت: درحالیکه نیمی از بدنه این شهر را بانوان تشکیل می دهند و از خلاقیت و استعدادهای شگرفی برخوردارند اما انتظاراتی که دارند تاکنون محقق نشده است.
فاطمه اسماعیلی افزود: پلاژ و بوستان اختصاصی از مطالبه های بجد بانوان است که در اولویت پیگیری شورای پنجم قرار دارد و تلاش مجدانه ای برای اخذ مصوبه مطالبه های آنان خواهم کرد.
دبیر انجمن بانوان آب و آفتاب گناوه گفت: این انجمن از بدو فعالیت به منظور بروز توانمندی و خلاقیت بانوان این شهر طرح و برنامه های متعددی را در این شهرستان اجرا کرده است.
نرجس عباسپور افزود: طرح سرای محلات، برپایی بازارچه و نمایشگاه دستاوردهای بانوان، جشن شب چله، تجلیل از کارگران خدمات شهری شهرداری و برگزاری مسابقات علمی، ورزشی و فرهنگی بخشی از فعالیت های این انجمن است.
این جلسه به همت انجمن بانوان آب وآفتاب و به میزبانی شهرداری برگزار شد.
شهر گناوه مرکزشهرستان گناوه در شمال استان بوشهر حدود 70 هزارنفر از جمعیت 103 هزارنفری این شهرستان را درخود جای داده است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.