به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند پنجشنبه شب در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر افزود: در این شرایط حساس همه آحاد باید نسبت به حفظ اتحاد و همبستگی در جامعه تلاش کنند.
وی اضافه کرد: تفرقه و اختلاف از جمله عواملی است که می ‌تواند جامعه اسلامی را با تهدید رو به رو کند به همین دلیل اتحاد در جامعه تنها راهی است که ترفندهای دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می کند.
گراوند با بیان اینکه دشمن از تفرقه در جامعه برای تحقق اهداف خود استفاده می‌ کند تاکید کرد: حرکت براساس منویات رهبر معظم انقلاب باعث می شود دشمن نتواند به ترفندهای خود جامه عمل بپوشاند.
وی گفت: برنامه های دهه فجر باید با استفاده از ظرفیت مردمی و با رویکرد امید آفرینی درجامعه برگزار شود.
گراوند اظهار کرد: شهدای والامقام برای استقرار نظام جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب جان خود را فدا کردند امروز نیز حفاظت از این موهبت الهی بر عهده ملت ایران است.
استاندار بوشهر بیان کرد: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از ریخت و پاش‌، اسراف و زیاده‌روی جلوگیری شود.
وی با تاکید بر توجه به امید آفرینی در برنامه‌های دهه فجر اظهار: دهه فجر فرصتی مهم برای تبیین اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها با رویکرد امید آفرینی است که باید کارهای مهم در این ایام به اطلاع مردم رسانده شود.
گراوند با اشاره به اینکه بخشی از برنامه‌های دهه فجر در ایام فاطمیه برگزار می‌ شود تاکید کرد: حفظ حرمت ایام فاطمیه در این روزها ضروری است و برنامه‌های شاد فرهنگی باید پس از ایام فاطمیه اجرا شود.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: دردهه فجر امسال 335 طرح عمرانی با سه هزارو 850 میلیارد ریال اعتبار در استان افتتاح و اجرایی می شود.
سید محمد حسن باستی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است که افتتاح طرح ها نمونه ای از برنامه است.
وی با اشاره به اینکه طرح ‌های عمرانی در دهه فجر با رویکرد اشتغال ‌زایی افتتاح می ‌شود ادامه داد: این طرح ها درحوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، تولیدی و ورزشی است.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر با بیان اینکه مجری این طرح ها 51 دستگاه اجرایی هستند گفت: این طرح‌ها در بخش‌های آبرسانی، برقرسانی، کشاورزی، آبخیزداری، راهسازی، ورزشی، طرح ‌های تقویت منابع آب و دیگر عرصه‌هاست که منشا تحولاتی در شهرها و روستاها و سبب افزایش رضایت مندی مردم می‌شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.